Wensdag voor Nena

Wij ontvingen een mooie brief van de moeder van Nena: ” Nena is 5 jaar oud en verdient het echt om in het zonnetje te worden gezet. Ze is heel sociaal en kan enorm genieten van de natuur en dieren. Geld voor de dierentuin hebben we op het moment niet; ons eigen bedrijf is door familieomstandigheden failliet gegaan. Haar zusje Lana is erg ziek en dus gaat er veel aandacht naar Lana, terwijl Nena het ook zo verdient….”

We besloten om een leuke dierentuin te benaderen voor vrijkaarten te regelen voor Nena, haar ouders en zusje en….ook voor opa en oma, want de liefste wens van Nena was om te logeren bij opa en oma….Wat een lief wensje van een klein mensje……!

Dit is het mailtje wat we terugkregen van de moeder van Nena:

“Allereerst ontzettend bedankt voor de superleuke wensdag! Niet alleen Nena, maar wij allemaal hebben zo’n bijzondere dag gehad! Grandioos!

Wat heeft deze dag weer een positieve wending gegeven aan ons leven! Heel, heel fijn hebben opa, oma en natuurlijk wij, als papa en mama genoten van onze lieve schatten. Nena heeft hele mooie veren van natuurlijk bijzondere Indonesische vogels gevonden in het park. Wat heel bijzonder was: mijn vader(dus de opa van Nena) heeft een paar soorten vogels, die daar te zien waren, zelf gefokt en geleverd aan Taman Indonesia. Dus hij wist nog een heleboel extra te vertellen erover! En sommige vogels herkende Nena zelf nog!

We hebben enorm genoten van deze speciale dag in Taman Indonesia!

Wat een organisatie als Stichting Zonnekind wel niet voor een gezin kan betekenen die niet de middelen hebben om zelf eens een keer een uitje te organiseren. Helemaal top!!! Namens ons allemaal super bedankt!Nena in Taman Indonesia

Geplaatst in wensdagen