Stichting Zonnekind

De stichting Zonnekind heeft een kleur- en puzzelboekje, Het Kinderwens Kleur- en Puzzelboek. Dit boekje wordt uitgedeeld aan instanties waar kinderen komen, bijvoorbeeld in ziekenhuizen, bibliotheken, kinderdagverblijven, kinderboerderijen, etc. Deze boekjes worden gratis uitgedeeld en mag je gratis meenemen om thuis in te kleuren of te puzzelen.

kleurtjes en slijpsel

Ook delen wij op diverse plekken in heel Nederland onze informatiebrochure uit; hierin kunt u lezen waar de stichting Zonnekind zich voor inzet, hoe u een kind kunt opgeven en de mogelijkheid om donateur van de stichting Zonnekind te worden. Met uw gift kunnen wij ervoor zorgen dat de stichting Zonnekind nog meer kinderen een onvergetelijke dag kunnen krijgen. Ook zit er een leuke kleurplaat in voor de kids, waarbij zij diverse prijzen kunnen winnen.

Geplaatst in Stichting zonnekind