Stichting Zonnekind: Voor ieder kind!

lekker puhStichting Zonnekind is er voor ieder kind in Nederland. Iedereen is een kind van iemand; zo hebben wij ook wel aanvragen van moeders bijvoorbeeld die een wensdag aanvragen voor hun zoon van 40 met 3 kinderen!!! Natuurlijk willen we er zo veel mogelijk zijn voor kinderen tussen de 3 en 12 jaar jaar, omdat deze kinderen in onze ogen zonnekinderen zijn. Maar heeft u een aanvraag voor een kind uit een andere leeftijdsgroep? Schroom niet en durf te vragen! Mail ons op info@stichtingzonnekind.nl. Wij proberen voor ieder zonnekind een passende dag te organiseren, waarin een kind zich weer even lekker kind mag voelen en de zorgen voor morgen te laten!

Geplaatst in Geen categorie