Onze sponsoren

Dippie doe vakantiepark

…daar willen alle kinderen naartoe!

Stichting Zonnekind bedankt Nemo Amsterdam voor de steun.

Ontdek jouw wereld

Kun je zien wat je hoort? Hoe beweegt elektriciteit? Hoe bouw je het sterkst? Onderzoek zelf hoe de wereld werkt met NEMO Ontdek.

EYe AmsterdamEYE, het nieuwe filmmuseum in Amsterdam, is aanjager en ambassadeur van filmcultuur in Nederland.

Willet-Holthuysen

Ons’ Lieve Heer op Solder is een van de oudste en meest bijzondere museum van Amsterdam. Achter de karakteristieke gevel van het grachtenhuis gaan een grotendeels 17de-eeuws woonhuis en een complete kerk schuil.

Museum ons lieve heer op solder

Het stadsmuseum van Amsterdam, een ontmoetingsplek van en voor Amsterdammers en hét museum voor Nederlanders die de hoofdstad beter willen leren kennen. Het Amsterdam Museum vertelt het verhaal van de stad Amsterdam: over toen, nu en straks.Amsterdam museum

Bijbels Museum is een ontmoetingsplaats van bijbel, kunst en cultuur in een monument vol geschiedenis.

Bijbels Museum

fluweelengrot

Kasteelruïne Valkenburg heeft ons vrijkaarten aangeboden om dit seizoen weer kinderen blij te maken met een leuke dag uit!! Bedankt hiervoor!!!

sprookjeswonderland

Sprookjeswonderland in Enkhuizen heeft 5 vrijkaarten beschikbaar gesteld voor de familie Kersout, speciaal voor Dean. Dean heeft twee broertjes die allebei een zwaar medisch traject achter de rug hebben gehad. Een maatschappelijk werkster van het LUMC heeft een verzoek gedaan naar ons of wij iets leuks voor Dean wilde doen. Toen bleek dat hij veel van sprookjes houdt, hebben wij Sprookjeswonderland benaderd en zij wilden graag meewerken aan een leuke dag voor Dean. Veel plezier Dean!!

tamanindonesia_logo_screen

Dierenpark Taman Indonesia heeft ons entreebewijzen aangeboden om Zonnekind wensdagen in vervulling te laten gaan. Wij willen ze bij deze hartelijk bedanken!!!

Dierenpark Amersfoort Logo kleur 2012[3]Dierenpark Amersfoort. Een bos vol avontuur!

Ook Dierenpark Amersfoort steunt de Stichting Zonnekind!

pw

Speelboerderij Pierewiet, speelplezier binnen en buiten!

Kom je ook spelen en knutselen bij Pierewiet? Misschien kom je Kierewiet nog wel tegen!

garageforfun

Garage for fun

Dé binnenspeeltuin van Nijmegen. Het is gevestigd in een oude garage, vandaar de naam! Vermaak op ruim 2500 m2. Kinderen rijden op driewielers, hoppen op skippyballen, spelen met blokken of glijen van de glijbaan. Voor de ouders een lekkere loungehoek, wat eten en surfen op internet via het gratis WIFI netwerk.

kidZcity

KidZcity, de stad voor kinderen!

Plaswijck park

Plaswijck Park

Dippie Doe

Oost, West, Aquabest. Dippiedoe Familiepark

Opmaak 1 (Page 1)

Ruitersportcentrum De Niervaert

Slagharen_logo.

Slagharen. Altijd iets nieuws te ontdekken!